18 Şubat 2014 Salı

Diyet Çikolatalı Puding - Dukan Puding

2 aydır Dukan diyetine devam etmem nedeniyle bloğuma çok fazla tarif koyamadığım için kendimi kötü hissetmeye başlayınca arada diyet tariflerimi de paylaşayım bari dedim. Ben diyet boyunca kendime her gün bir adet puding hakkı veriyorum ve bu sayede canım hiç tatlı çekmiyor. Sizde diyet yaparken tatlı krizine yakalananlardansanız gönül rahatlığıyla bu tarifi yapıp afiyetle yiyebilirsiniz.


MALZEMELER
2,5 su bardağı süt
2 tatlı kaşığı kakao
2 yemek kaşığı mısır nişastası
2 yemek kaşığı tatlandırıcı ( ben splenda kullanıyorum, tatlandırıcısına göre tadı değişeceğinden siz tadarak miktarı arttırabilirsiniz.


HAZIRLANIŞI


Tencereye tüm malzemeleri koyup kaynayana kadar karıştırarak pişiriyoruz. Kaynamaya başladıktan sonra koyulaşana kadar kısık ateşte pişirmeye devam edelim. Ocaktan alıp kaselere pay edelim. Dilerseniz puding kaynadıktan sonra şekersiz çikolata da ekleyebilirsiniz. Tadı daha yoğun olacaktır. Yine aynı tarife aroma katmak isterseniz 2 tatlı kaşığı nescafede ekleyebilirsiniz. Pudingimiz hazır afiyet olsun.



posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder